Najnowocześniejszy materiał aluminiowy, wykonany głównie ze stopu 6011, zapewnia najlepszy w klasie stosunek wytrzymałości do masy. Ramy z widelcami produkowane są również z wykorzystaniem wyjątkowych technologii spawalniczych, co zapewnia wysokiej jakości jazdę.

Reign E+
ENDURO ELECTRIFIED
Najważniejsze informacje
Nowy Reign E+ ma 27,5-calowe koło tylne oraz 29-calowe koło przednie. Konfiguracja „MX” to optymalne połączenie: stabilność i toczenie dużego koła przedniego oraz zwinność dzięki krótszemu tyłowi.

ALUMINIUM ALUXX SL
HYBRID CYCLING TECHNOLOGY
Ten innowacyjny system łączy energię elektryczną z siłą ludzkich mięśni, aby uzyskać inteligentny, naturalny i wydajny napęd rowerów elektrycznych. Nasze zintegrowane rozwiązania obejmują moduł sterowania RideControl, systemy akumulatorowe EnergyPak i silniki SyncDrive Pro.
SILNIK SYNCDRIVE PRO
Nowy silnik został opracowany wspólnie z firmą Yamaha i zoptymalizowany do współpracy z ramą Reign E+ oraz zawieszeniem Maestro. Lżejszy, kompaktowy silnik (2,7 kg) zapewnia zwiększony moment obrotowy (do 85 Nm) i jest znacznie cichszy.
RIDECONTROL ERGO 3
Nową manetkę na kierownicę można zamontować po lewej lub prawej stronie według własnego uznania, uzyskując uporządkowany kokpit. Można również dodać drugą manetkę z dodatkowymi trzema przyciskami. Skonfiguruj przyciski według własnego uznania przy pomocy aplikacji RideControl.
SMART ASSIST
Sześć inteligentnych czujników precyzyjnie mierzy moc przykładaną do pedałów, dzięki czemu silnik zapewnia odpowiednie wspomaganie, by uzyskać efekt naturalnej i mocnej jazdy. To pozwala maksymalnie wykorzystać energię pochodzącą zarówno od rowerzysty, jak i z akumulatora.
APLIKACJA RIDECONTROL
RideControl Ergo bezprzewodowo łączy się z aplikacją RideControl,co umożliwia korzystanie ze smartfona w celu wyświetlania danych jazdy oraz aktualizacji systemu.
ENERGYPAK 750
Nasz najbardziej zaawansowany układ akumulatora roweru elektrycznego jest precyzyjnie zintegrowany z rurą dolną ramy.
RIDECONTROL GO
Nowy, zintegrowany z rurą górną wielofunkcyjny przełącznik wł./wył. umożliwia szybkie i łatwe włączenie roweru elektrycznego. Pozwala również na zmianę ustawień silnika.
TYLNE ZAWIESZENIE MAESTRO
Cztery strategicznie rozmieszczone punkty obrotu i dwa łączniki współpracują, tworząc wspólny pływający punkt obrotu najbardziej aktywnego, efektywnego i niezależnego zawieszenia na szlakach.
System Giant Tubeless
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.
REGULOWANA GEOMETRIA
Flip chip umożliwia zmianę kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu w celu uzyskania optymalnej charakterystyki jazdy. Można wybrać pozycję niską do szybkiej jazdy w otwartym terenie lub pozycję wysoką na wolniejsze i ciaśniejsze single.
Galeria zdjęć
Selecting any of the image buttons will open a larger image gallery with image descriptions
Technologie
Technologia ALUXX SL
Flip Chip - Maestro
Hybrid Cycling Technology (HCT)
System zawieszenia Maestro
RideControl Ergo 3
RideControl Go
System 6-czujnikowej technologii PedalPlus
Silnik SyncDrive Pro





































