W naszej fabryce kompozytów wykorzystujemy surowe włókna węglowe do produkcji unikalnego materiału ram o wysokim stosunku sztywności do masy. Przedni trójkąt jest formowany jako jeden spójny element w ramach autorskiego procesu produkcyjnego zmodyfikowanej konstrukcji Monocoque.
Porównaj modele |
|||
XTC Advanced 29 1
Zobacz rower
|
XTC Advanced 29 2
Zobacz rower
|
XTC Advanced 29 3
Zobacz rower
|
|
Koła
|
Giant XCR 2 29, ETRTO: 25-622, wys. 26mm, hookless, Tubeless Ready, karbon | Giant XCT 29, ETRTO: 25-622, Tubeless Ready, aluminium | Giant XCT 29, ETRTO: 25-622, Tubeless Ready, aluminium |
---|---|---|---|
Manetki
|
Shimano Deore XT M8100, 1x12 | Shimano SLX, 1x12 | Shimano Deore, 1x12 |
Korba
|
Shimano Deore XT M8120, 32t | Shimano SLX, 32t | Praxis Cadet M24, Boost, 32t |
Widelec
|
Fox 32 Float SC Performance, 100mm, GRIP damper, 44mm offset, 2-pozycyjna manetka blokady, Boost 15x110 Kabolt | Giant Crest 34 RRL, 100mm, 15x110, manetka blokady | Giant Crest 34 RRL, 100mm, 15x110, manetka blokady |
Kolor
|
Black / Black Diamond / Chrome | Black / Amber Glow | Black / Sapphire |
KOMPOZYT ADVANCED
ZOPTYMALIZOWANE PROFILE RUR
Rama o specjalnych kształtach rur gwarantuje niską masę, optymalną sztywność i poprawia sterowanie rowerem w terenie XC.
OVERDRIVE
Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu i precyzję sterowania obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Duże otwory na przewody i niewymagająca narzędzi prowadnica w obszarze suportu zapewniają łatwy montaż przewodów i minimalną masę ramy.
MEGADRIVE
Masywna, prostokątna rura dolna i powiększona rura górna współpracują, zapewniając doskonałą precyzję sterowania przodu roweru. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną sztywność sterowania i pedałowania.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 92 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
TECHNOLOGIA BOOST
Dzięki zwiększonej szerokości piast (110 mm z przodu, 148 mm z tyłu) koła są sztywniejsze dla lepszej kontroli, zwiększa się prześwit na opony, a poprawiona linia łańcucha pozwala na optymalne działanie napędu.
SYSTEM BEZDĘTKOWY GIANTA
Zintegrowany system kół i opon bezdętkowych zapewnia lepszą wydajność, komfort i kontrolę w postaci łatwej w obsłudze i niezawodnej konfiguracji.