Szybkie koło szosowe to koło, które najlepiej radzi sobie z różnymi, ciągle zmieniającymi się warunkami podczas jazdy szosowej. Jedną z tych sił spowalniających koło zwłaszcza przy wyższych prędkościach jest opór powietrza. Każdy aspekt kół CADEX 50 Ultra został zaprojektowany tak, aby zminimalizować opór, bez względu na profil trasy. Aerodynamiczny profil obręczy z włókna węglowego 50 mm, szprychy Super Aero i zupełnie nowe piasty aerodynamiczne tworzą kompletny system kół, który został opracowany w wyniku wyczerpujących testów w tunelu aerodynamicznym i okazał się najszybszy w swojej kategorii w rzeczywistych warunkach, które napotykają kolarze na trasie.
Niezależnie od tego, czy jesteś sprinterem, rozprowadzasz ataki z peletonu, czy pracujesz na całą grupę wydajność kół CADEX jest twoim przyjacielem. Niewielkie przyrosty pomagają zdobywać sekundy, zwiększyć średnią prędkość i oszczędzać energię. Niesamowicie lekkie szprychy z włókna węglowego CADEX Super Aero zapewniają bezproblemowe przecinanie wiatru. Technologia Dynamic Balanced Lacing (DBL) zwiększa wydajność dzięki zastosowaniu szerszego kąta usztywnienia, który wyrównuje napięcie szprych pod wpływem siły pedałowania. Wiodąca w branży waga 1349 g pomaga poprawić stosunek sztywności bocznej do masy o co najmniej 41,4% w porównaniu z kołami konkurencji. Całkowicie nowa piasta o niskim współczynniku tarcia z łożyskami ceramicznymi dodatkowo zmniejsza straty mocy nawet o 30%.
Aby zapewnić jak najmniejsze straty mocy, należy zminimalizować ugięcie boczne i skrętne kół. Na przednim kole CADEX 50 Ultra ma najwyższą sztywność boczną wśród swoich konkurentów, pokonując Zipp 454 NSW o 18,8% i Roval Rapide CLX o 40,6%, pozostając jednocześnie najlżejszym kołem w grupie. Jeśli chodzi o tylne koło, CADEX 50 ma również najwyższą sztywność boczną wśród konkurentów, różnikca wynosi ponad 14% w stosunku konkurencyjnych kół. Pod względem sztywności transmisji CADEX 50 Ultra Disc bije konkurencję o ponad 27%, gwarantując doskonałe przenoszenie mocy.
Wydajność aerodynamiczna i ultralekka waga są ważne, ale prawdziwie transcendentne koło szosowe musi również wzbudzać zaufanie podczas zjazdów, pokonywania zakrętów lub walki z silnym bocznym wiatrem. Profil aerodynamiczny obręczy 50 mm i szprychy Super Aero równoważą prędkość jazdy na wprost z pełną kontrolą w każdych warunkach. Ponadto szeroka wewnętrzna szerokość obręczy (22,4 mm) i zwiększona szerokość stopki Hookless (3,8 mm) zapewnia lepsze wsparcie dla opon o większej objętości i zwiększają sztywność ścian bocznych dla lepszego prowadzenia i pokonywania zakrętów.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.