Włókna węglowe High Performance są wykorzystywane do produkcji niestandardowego materiału o wysokim stosunku sztywności do wagi w naszej własnej fabryce kompozytów. Przedni trójkąt tych ram jest łączony i formowany jako jeden ciągły element w opatentowanym procesie produkcji Modified Monocoque Construction.
Langma Advanced Pro Disc 1
20 999 zł
Zdobądź każdą górę, wygraj każdy sprint. Langma Advanced Pro Disc wykorzystuje najnowszą ewolucję rur aero, nowe koła systemowe Giant SLR 36 oraz specjalną kierownicę i siodło Liv, aby zapewnić najlepsze dopasowanie i osiągi prosto z pudełka, abyś od razu mogła przejść do zdobywania QOM-ów i medali.
Główne korzyści
Przyspieszaj szybciej
Rama z kompozytu Advanced o udoskonalonym profilu aerodynamicznym rur zapewnia stosunek sztywności do masy i aerodynamikę zwiększające wydajność podczas podjazdów i sprintów.
Pełna kontrola
Płynność, siła hamowania i modulacja zintegrowanych hamulców tarczowych daje pewność potrzebną do szybkiego wchodzenia w zakręty i jazdy w zmiennych warunkach pogodowych. Z dodatkowym prześwitem ramy/widelca pozwalającym na założenie opon o szerokości do 32 mm możesz przygotować swój rower na każde warunki drogowe.
Komfort tam, gdzie się liczy
Całkowicie nowe bezdętkowe koła systemowe Giant SLR 36 i karbonowa sztyca Variant zapewniają niezrównaną elastyczność, dzięki czemu jazda jest lekka i płynna. Siodełko Liv Alacra SL dopasowuje się do kształtu ciała, dzięki czemu możesz spędzić więcej czasu w siodle bez uczucia drętwienia i dyskomfortu.
- RozmiaryXS, S, M,
- KolorFanatic Teal
- RamaKompozyt Advanced, oś przelotowa 12x142mm, disc, opona do 32mm szerokości
- WidelecKompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive 2, oś przelotowa 12x100mm, disc
- Tylny amortyzatorN/A
- KierownicaLiv Contact SLR XXS:36cm, XS:36cm, S:38cm, M:40cm, L:42cm
- ChwytyLiv All Condition
- Wspornik kierownicyGiant Contact SL XXS:80mm, XS:80mm, S:90mm, M:100mm, L:110mm
- Wspornik siodłaGiant Variant, karbonowy XXS:357mm, XS:357mm, S:357mm, M:357mm, L:357mm
- SiodłoLiv Alacra SL CS
- PedałyBrak
- ManetkiShimano Ultegra, 2x11
- Przerzutka przedniaShimano Ultegra
- Przerzutka tylnaShimano Ultegra
- HamulceShimano Ultegra hydraulic, tarcze Shimano [P]160mm, [T]140mm
- Dzwignie hamulcaShimano Ultegra hydraulic
- Kaseta / WolnobiegShimano Ultegra, 11-s, 11-30
- ŁańcuchKMC X11SL-1
- Mechanizm korbowyShimano Ultegra, 36/52 z pomiarem mocy Giant PowerPro XXS:165mm, XS:165mm, S:170mm, M:170mm, L:172.5mm
- Srodek suportuShimano, press fit
- ObręczeGiant SLR-2 36 Disc WheelSystem
- PiastyGiant SLR-2 36 Disc WheelSystem
- SzprychyGiant SLR-2 36 Disc WheelSystem
- OponyGiant Gavia Course 1, tubeless, 700x25c (28mm), zwijane
- DodatkiUchwyt licznika, zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, 2 szt. łyżki do opon, klucz do zaworu, instrukcja)
- Waga orientacyjna7,5 kg (rozmiar S)
Galeria zdjęć















Najważniejsze informacje

Technologia Advanced Composite
RURY O PRZEKROJU ŚCIĘTEJ ELIPSY
Nowe, innowacyjne profile aerodynamiczne ramy i widelca, opracowane na podstawie obliczeniowej mechaniki płynów (CFD) i testów w tunelu aerodynamicznym, zmniejszają opór powietrza w szerszym zakresie kątów odchylenia niż tradycyjne rury w kształcie „kropli”.
Sztyca Variant
Autorska konstrukcja sztycy oferuje idealną równowagę pomiędzy niską wagą, doskonałym komfortem jazdy, aerodynamiką oraz łatwością montażu i regulacji siodła.
Cutting-Edge Composite Construction
Longer, more continuous pieces of carbon fiber across frame tubes and junctions means greater stiffness with less weight. And the continuous application of SL-Grade Composite in the chainstays provides a stronger connection from the dropout to the bottom bracket, meaning not only less weight but also more efficient power transfer
Symetryczny widelec kompozytowy
Symetryczna konstrukcja nowego widelca z kompozytu klasy Advanced sprawia, że jest on lżejszy, sztywniejszy i bardziej opływowy. Ponadto ma on teraz zintegrowane mocowanie hamulca tarczowego i zwiększony prześwit dla opon do 32 mm.
KIEROWNICA LIV CONTACT SLR
Nasza całkowicie nowa kierownica z włókna węglowego to aerodynamiczna konstrukcja, ergonomiczny chwyt oraz zoptymalizowany dla kobiecej anatomii reach i drop.
OverDrive 2
Najbardziej zaawansowana technologia rur sterowych Liv. Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu i precyzję sterowania, obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/2” i górne 1 1/4”) i zwężaną rurę sterową.
MegaDrive
Masywna, prostokątna dolna rura stanowi połączenie pomiędzy główką ramy OverDrive 2 a suportem PowerCore. Ten precyzyjnie opracowany, prostokątny kształt zapewnia niespotykaną sztywność podczas skręcania i pedałowania, jednocześnie optymalizując opływ powietrza przy zastosowaniu standardowego bidonu.
PowerCore
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i dolnych rurek tylnego trójkąta ze zintegrowanym suportem o szerokości 86 mm. Symetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie hamulca.
KOŁA SYSTEMOWE TUBELESS GIANT SLR 36 DISC
Zbudowane w oparciu o autorską technologię Dynamic Balanced Lacing, zupełnie nowe karbonowe koła systemowe są fabrycznie przystosowane do jazdy tubeless, zapewniając większą wydajność, komfort i kontrolę.
Zintegrowane hamulce tarczowe
Rama i widelec zostały zaprojektowane z myślą o zaciskach z mocowaniem flat mount, dla mocnego i niezawodnego hamowania w każdych warunkach.
OBRĘCZE HOOKLESS
Konstrukcja bez zagięcia rantu poprawia ogólną wytrzymałość i zwiększa wewnętrzną szerokość obręczy bez wpływu na masę. Nadaje ona też oponom bardziej okrągły kształt, co przekłada się na stabilniejsze podparcie ścianek bocznych na zakrętach, a także lepszą przyczepność i pewne prowadzenie roweru.
Tabela rozmiarów i geometria
Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

- XS
- 152 cm5’0”
163 cm5’4”
- S
- 158 cm5’2”
169 cm5’7”
- M
- 164 cm5’5”
176 cm5’9”


XS | S | M | ||
---|---|---|---|---|
A | Długość rury podsiodłowej (mm) (inch) | 42016,5 | 45017,7 | 48018,9 |
B | Kąt podsiodłowy (degrees) | 75,0° | 74,5° | 74,0° |
C | Długość górnej rury (mm) (inch) | 50820 | 52420,6 | 54021,3 |
D | Długość główki ramy (mm) (inch) | 1204,7 | 1355,3 | 1556,1 |
E | Kąt główki ramy (degrees) | 71,0° | 72,0° | 72,5° |
F | Wyprzedzenie widelca (mm) (inch) | 491,9 | 491,9 | 491,9 |
G | Trail (mm) (inch) | 67,82,6 | 61,42,4 | 58,22,3 |
H | Baza kół (mm) (inch) | 97338,3 | 977,238,5 | 984,238,7 |
I | Długość tylnego trójkąta (mm) (inch) | 40515,9 | 40515,9 | 40515,9 |
J | Obniżenie środka suportu (mm) (inch) | 722,8 | 69,52,7 | 69,52,7 |
K | Stack (mm) (inch) | 516,520,3 | 531,820,9 | 552,621,7 |
L | Reach (mm) (inch) | 369,614,5 | 376,514,8 | 381,515 |
M | Przekrok (mm) (inch) | 70027,6 | 73028,7 | 76029,9 |
N | Szerokość kierownicy (mm) (inch) | 36014,2 | 38015 | 40015,7 |
O | Długość wspornika kierownicy (mm) (inch) | 803,1 | 903,5 | 1003,9 |
P | Długość ramienia korby (mm) (inch) | 1656,5 | 1706,7 | 1706,7 |
Q | Rozmiar kół | 700C | 700C | 700C |






































Technologie
Technologia Advanced Composite
Geometria Compact Road
Wariantowa sztyca podsiodłowa
PowerCore
MegaDrive
A massive rectangular downtube and oversized toptube work in unison to provide superior front end lateral and torsional steering precision. The precisely engineered, rectangular shaped downtube yields unprecedented steering and pedaling stiffness.
Zintegrowany zacisk wspornika podsiodłowego ISC
Tubeless System
Kompatybilność z RideSense
Hookless Rim Design
Hookless rim design enhances overall durability and offers a wider inner rim width without adding extra weight. It also helps to create a rounder tire shape providing superior grip and handling as well as added sidewall support when cornering.