Dzięki CFD (ang. Computational Fluid Dynamics, pol. obliczeniowa mechanika płynów) i danym z tunelu aerodynamicznego inżynierowie optymalizują kształt każdej rury, aby zapewnić doskonałe parametry aerodynamiczne.
Propel
Advanced Disc 2
13 999 zł
Podczas ucieczki, w sprincie lub na zakręcie z pełną prędkością. Ta aerodynamiczna szosówka kompozytowa skutecznie przecina powietrze z pełną kontrolą.
Główne korzyści
Zintegrowana aerodynamika
Formowanie AeroSystem, stworzone na bazie analiz obliczeniowej mechaniki płynów (CFD, ang. Computational Fluid Dynamics) oraz dynamicznych testów w tunelu aerodynamicznym, zapewnia optymalną aerodynamikę pod każdym kątem natarcia. Opływowe kształty rur o przekroju ściętej elipsy oraz kokpit Contact SLR/SL Aero zapewniają najlepsze właściwości aerodynamiczne.
Pełna kontrola
Zintegrowane hamulce tarczowe zapewniają skuteczną moc i modulację hamowania dla dodatkowej kontroli przy zmiennej pogodzie. Osie przelotowe zwiększają sztywność i poprawiają sterowanie, a koła systemowe z obręczą tylną 65 mm oraz przednią 42 mm zapewniają optymalną aerodynamikę i kontrolę.
Niezrównana wydajność
Rama z kompozytów klasy Advanced powstaje z wykorzystaniem wysokiej jakości materiałów i nowoczesnych procesów produkcyjnych, zapewniających optymalną sztywność i najniższą masę w kategorii.
FORMOWANIE AEROSYSTEM
KOMPOZYT ADVANCED
W naszej własnej fabryce kompozytów wykorzystujemy wysokiej jakości surowy karbon do produkcji niestandardowego materiału o wysokim stosunku sztywności do masy.
AERODYNAMICZNE KOŁA SYSTEMOWE
Aerodynamiczny system kół kompozytowych stworzony przy użyciu autorskiej technologii Dynamic Balanced Lacing zapewnia najwyższą wydajność, precyzyjną kontrolę i doskonałą aerodynamikę.
OVERDRIVE
Sprawdzona technologia powiększonej rury sterowej widelca Gianta zapewnia precyzyjne sterowanie. Rozwiązanie zapewniające optymalną sztywność kokpitu obejmuje powiększone łożyska sterów (dolne 1 1/4” i górne 1 1/8”) i zwężaną rurę sterową.
POWERCORE
Radykalnie powiększony obszar mufy suportu i widełek dolnych ze zintegrowanym suportem o szerokości 86 mm. Asymetryczne widełki dolne dodatkowo zwiększają sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie przeciwnej.
SZTYCA VECTOR
W pełni kompozytowa, lekka i aerodynamiczna sztyca zaprojektowana specjalnie do wyczynowej jazdy szosowej.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Rama, kierownica i mostek z wyjątkowymi otworami na przewody gwarantują skuteczność oraz zapewniają opływowy i elegancki wygląd.
INTEGRACJA HAMULCÓW TARCZOWYCH
Rama i widelec zostały zaprojektowane specjalnie do hamulców tarczowych Flat-Mount, włączając przednie i tylne osie przelotowe 12 mm, aby zapewnić niezawodne hamowanie w każdych warunkach pogodowych i drogowych.
KIEROWNICA/MOSTEK AERODYNAMICZNY
Aerodynamiczna kierownica i mostek zmniejszają opór powietrza i minimalizują masę.
Producent może w dowolnej chwili dokonać zmian specyfikacyjnych, które mogą nie być uwzględnione w przedstawionej na tej stronie specyfikacji i na zdjęciach produktu. Specyfikacje techniczne, opisy, zdjęcia i sugerowane ceny detaliczne mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Produkt oferowany w sklepie stacjonarnym może różnić się od przedstawionego na tej stronie.