{{ productAwardLocalized.Quote }}

Revolt 1

6 799 zł

{{partnumber.supplementaryGroup.introText}} {{partnumber.supplementaryGroup.urlLabel}}

{{partnumbersByColor()[0].description}}{{partnumbersByColor()[0].globalFrameSize}}

{{partnumbersByColor()[0].priceToFormat}}

{{partnumbersByColor()[0].stock.Label}}

Wysyłka z magazynu i odbiór w 7 dni roboczych.

Expected in our warehouse around {{partnumber.stock.DateExpectedToFormat}} and shipped in about 1 week{{partnumber.stock.DateExpectedToWeeks}}-{{partnumber.stock.DateExpectedToWeeks + 1}} weeks

Jaki jest mój rozmiar?

COVID-19. Sklepy rowerowe pozostają otwarte. Nie zwalnia nas to jednak z zachowania reżimu sanitarnego i wspólnego dbania o nasze bezpieczeństwo. Bardzo prosimy wszystkich Państwa, którzy odwiedzają sklepy rowerowe w całej Polsce, o przestrzeganie zaleceń i zasad higieny oraz stosowanie się do obowiązujących przepisów, a także komunikatów pracowników sklepów. Razem damy radę!

Udostępnij
Szutry, lasy i malownicze krajobrazy oferują jedne z najlepszych okazji do zaznania wolności i przygody. Ten lekki, wszechstronny aluminiowy rower jest idealnym sposobem na ucieczkę od wszystkiego i odkrywanie miejsc, o których zawsze myślałeś, ale w których nigdy nie jeździłeś.

Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c. Warto wspomnieć, że Revolt ma wiele wbudowanych rozwiązań, takich jak osłona rury dolnej X-Defender oraz system Smart Mount System (SMS) do mocowania bagażnika i błotnika, które pozwalają na niezapomniane przygody na szutrze.

Główne korzyści

Wszechstronna geometria na szuter

Geometria do jazdy po szutrze zapewnia pozycję endurance i krótsze tylne widełki. Rezultat to precyzyjne prowadzenie, zwrotność i kontrola we wszystkich sytuacjach, od wspinaczek na pedałach po zjazdy wyboistymi gruntowymi drogami.

Precyzyjna amortyzacja

Nowa, innowacyjna kierownica Contact XR D-Fuse oraz sztyca D-Fuse działają jako system, pochłaniając wstrząsy bez kompromisów w kwestii sztywności niezbędnej do agresywnej jazdy szosowej.Większy prześwit ramy na opony 45c o dużej objętości, pozwalające wygładzać nierówne drogi czy trasy szutrowe albo gruntowe.

Wszechstronna wydajność

Rama z aluminium ALUXX pozwala skutecznie wykorzystać siłę pedałowania przy zachowaniu wszechstronności, zapewniając płynną, szybką jazdę na zróżnicowanych nawierzchniach.

Specyfikacja
  • Rozmiary
    XS, S, M, ML, L, XL
  • Kolor
    Desert Sage
  • Rama
    Aluminium - ALUXX, wew. prowadzenie pancerzy, rura podsiodłowa D-Fuse, oś 12x142mm, zintegrowany zacisk wspornika siodła ISC, mocowanie hamulca FlatMount, mocowanie czujnika RideSense
  • Widelec
    Kompozyt węglowy Advanced, rura sterowa 1 1/2" - 1 1/8" OverDrive z kompozytu węglowego, mocowanie hamulców FlatMount, oś 12/100mm
  • Tylny amortyzator
    N/A
  • Kierownica
    GIANT Contact XR D-Fuse, 31.8mm, wygięta do zew. +30mm, alu.
  • Wspornik kierownicy
    GIANT Contact, 31.8mm, 8°, alu.
  • Wspornik siodła
    GIANT D-Fuse, alu.
  • Siodło
    NOWE Giant Approach
  • Pedały
    N/A
  • Manetki
    Shimano GRX RX-400, 2x10
  • Przerzutka przednia
    Shimano Tiagra FD-4700
  • Przerzutka tylna
    Shimano GRX RX-400
  • Hamulce
    Shimano GRX RX-400, tarczowe hydr.
  • Dzwignie hamulca
    Shimano GRX RX-400
  • Kaseta / Wolnobieg
    Shimano HG-500, 11x34
  • Łańcuch
    KMC X10, Missing Link
  • Mechanizm korbowy
    FSA Omega Adventure, 32/48
  • Srodek suportu
    FSA MegaExo, press fit
  • Obręcze
    GIANT S-X2 Disc, Tubeless, alu.
  • Piasty
    GIANT Sport by FORMULA, oś 12mm
  • Szprychy
    SAPIM Leader 28/28
  • Opony
    GIANT CrossCut AT 2, 700x38C, 60TPI, TubeLess
  • Dodatki
    Zestaw bezdętkowy (uszczelniacz 2x60ml, klucz do zaworu, instrukcja), uchwyt błotnika
  • Waga orientacyjna
    10,40 kg

Najważniejsze informacje

Jazda po szutrze nie dla wszystkich znaczy to samo. Czy jeździsz po drogach gruntowych, ścieżkach, szutrze czy po wszystkim po trochu, wyzwania pozostają takie same. Szukasz roweru, który pozwoli Ci być ponad tym wszystkim, zapewni Ci kontrolę i komfort podczas długich dni w siodle. Nowy Revolt daje Ci to wszystko. Ma lekką ramę z aluminium ALUXX i kompozytowy widelec, zaprojektowane, by zrównoważyć sztywność (zapewniającą wydajność) i amortyzację (zapewniającą komfort i kontrolę). Ma zintegrowane komponenty, takie jak aluminiowa sztyca D-Fuse i kierownica Contact XR D-Fuse, by jeszcze lepiej tłumić wstrząsy i drgania. Rama pozwala na zastosowanie hamulców tarczowych i ma prześwit na większe opony do 45c.

Revolt with interactive tooltips

Tabela rozmiarów i geometria

Wskazane rozmiary powinny być traktowane referencyjnie. Prosimy skontaktować się z lokalnym sprzedawcą Giant i Liv w celu dobrania właściwego rozmiaru. Dostępność rozmiarów może się różnić w poszczególnych krajach.

Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
  • S
      159 cm5’3”  to 171 cm5’7”
  • M
      169 cm5’7”  to 181 cm5’11”
  • ML
      174 cm5’9”  to 186 cm6’1”
  • L
      179 cm5’10”  to 191 cm6’3”
  • XL
      189 cm6’2”  to 200 cm6’7”
bike diagram with measurements referenced in table that follows
Selection of a button will change the units measurement displayed throughout the entire sizing guide section.
  SMMLLXL
ADługość rury podsiodłowej (mm) (inch)45017,747018,549019,351020,153020,9
BKąt podsiodłowy (degrees)73,5°73,5°73,0°72,5°72,5°
CDługość górnej rury (mm) (inch)54021,355021,756522,257522,659023,2
DDługość główki ramy (mm) (inch)1355,31505,91656,51807,11957,7
EKąt główki ramy (degrees)70,5°70,5°71,0°71,0°71,0°
FWyprzedzenie widelca (mm) (inch)502502502502502
GTrail (mm) (inch)75375371,62,871,62,871,62,8
HBaza kół (mm) (inch)102540,4103640,8104141105141,4106742
IDługość tylnego trójkąta (mm) (inch)43016,943016,943016,943016,943016,9
JObniżenie środka suportu (mm) (inch)702,8702,8702,8702,8702,8
KStack (mm) (inch)5582257222,558823,160123,761524,2
LReach (mm) (inch)37514,83811538515,239115,440215,8
MPrzekrok (mm) (inch)73128,874929,576530,178330,880031,5
NSzerokość kierownicy (mm) (inch)42016,544017,344017,346018,146018,1
ODługość wspornika kierownicy (mm) (inch)803,1903,51003,91003,91104,3
PDługość ramienia korby (mm) (inch)1706,7172,56,8172,56,81756,91756,9
QRozmiar kół 700C700C700C700C700C

Technologie

OverDrive
Wspornik podsiodłowy D-Fuse
System Giant Tubeless
Technologia Aluxx