Surowe włókno węglowe profesjonalnej klasy jest tkane w fabryce kompozytów Giant przy użyciu najbardziej zaawansowanych metod inżynieryjnych i konstrukcyjnych. Technologia Continuous Fiber zwiększa wytrzymałość i minimalizuje wagę
Zaczynając od najtrudniejszych górskich etapów ze wspinaczkami kategorii HC, przez pokonywane w pełnym pędzie wzniesienia na szybkich i płaskich drogach kończąc - ten szosowy rower wyścigowy rodem z wyścigów World Tour jest pierwszym wyborem dla całkowitej wydajności. Całkowicie nowy flagowy TCR wykorzystuje integrację systemową i innowacyjne metody konstrukcyjne dla zapewnienia Ci czystej przewagi na drodze.
Główne korzyści
SYSTEMOWA OPTYMALIZACJA
Rama, koła, kokpit i inne części zostały zaprojektowane, opracowane i przetestowane razem, aby działały jako system. Rura sterowa OverDrive Aero powstała w nowym procesie technologicznym i z mostkiem Contact AeroLight i kierownicą Contact stanowi jeden system. Dzięki niemu możliwe było uzyskanie wewnętrzne prowadzenie przewodów. Pozwoliło to, wraz z integracją kapsla sterów i podkładek dystansowych, na uzyskanie bardziej aerodynamicznej, przyjaznej dla użytkownika konfiguracji
MISTRZOWSKA SKUTECZNOŚĆ
Charakteryzujący się lepszym stosunkiem sztywności do masy niż poprzednia generacja, a także nowym kształtem rur aerodynamicznych i mniejszą masą całkowitą, ten bezkompromisowy rower wyścigowy zapewnia niezwykle dynamiczne przyspieszenie i niesamowitą sztywność pedałowania. Rezultatem jest zwycięska skuteczność w ważnych momentach
ZINTEGROWANA AERODYNAMIKA
Wszystkie kształty rur zostały zaprojektowane i opracowane przy użyciu modelowania obliczeniowej dynamiki płynów (CFD) i testów w tunelu aerodynamicznym. Od ściętego kształtu elipsy rur ramy po nową konstrukcję kokpitu i integrację komponentów, wszystko to składa się na bardziej opływowy profil, w porównaniu z poprzednią generacją.
KARBON ADVANCED SL
FORMOWANIE JEDNOCZĘŚCIOWE
Nowa technika konstrukcyjna wykorzystuje pojedynczy pęcherz (w przeciwieństwie do trzech pęcherzy poprzedniej generacji) do stworzenia jednoczęściowego przedniego trójkąta. Rezultatem jest zmniejszona masa bez uszczerbku dla sztywności i aerodynamicznego kształtowania
PROFIL KAMMTAIL
Strategicznie zaprojektowane części profilu ramy i widelca, opracowane w wyniku testów CFD i w tunelu aerodynamicznym, poprawiają wydajność aerodynamiczną, zmniejszając opór wiatru w szerokim zakresie kątów odchylenia w porównaniu z tradycyjnymi rurami w kształcie łzy.
WEWNĘTRZNE PROWADZENIE PRZEWODÓW
Rama/kierownica/mostek mają nowe otwory do prowadzenia linek i pancerzy, aby zapewnić schludny, niezaburzony wygląd oraz ułatwić regulację
KARBONOWY WIDELEC
Widelec z karbonu Advanced SL wykorzystuje symetryczny oraz aerodynamiczny kształt, łącznie z integracją hamulców tarczowych oraz zwiększonym prześwitem na opony o szerokości do 33mm. Nowy projekt zmniejsza jego wagę, zwiększa sztywność oraz poprawia aerodynamikę.
AERODYNAMICZNA KIEROWNICA I MOSTEK
Lekka kierownica i mostek mają aerodynamiczny kształt, w tym płaski górny chwyt kierownicy z podniesionymi krawędziami, aby pomóc kolarzom utrzymać stabilną pozycję aerodynamiczną. Wewnętrzne prowadzenie przewodów dodatkowo poprawia aerodynamikę, zachowując jednocześnie łatwość konfiguracji i regulacji
OVERDRIVE AERO
Rura sterowa widelca w kształcie litery D i odpowiednie podkładki dystansowe zapewniają niezwykle aerodynamiczny, łatwy w obsłudze system wewnętrznie poprowadzonych przewodów hamulcowych i przerzutek
ZINTEGROWANA SZTYCA
Zaprojektowany specjalnie dla wyczynowych kolarzy szosowych, wyrafinowany kształt i zintegrowana konstrukcja sztycy Variant zmniejszają wagę, poprawiają osiągi aerodynamiczne i zwiększają amortyzację na nierównych drogach
MEGADRIVE
Ponadwymiarowa rura dolna i górna zapewniają doskonałą sztywność boczną i skrętną z przodu. Precyzyjnie zaprojektowana, prostokątna rura dolna zapewnia niespotykaną precyzję kierowania i wydajność pedałowania
POWERCORE
Powiększony obszar suportu ma w pełni zintegrowaną konstrukcję o szerokości 86 mm. Symetryczne dolne rury tylnego trójkąta zapewniają dodatkową sztywność po stronie napędu i stabilność po stronie nienapędowej
KOŁA TUBELESS
Zaprojektowany z zastosowaniem patentu Dynamic Balanced Lacing i kompozytowymi szprychami, ten karbonowy system kół przystosowany do systemu bezdętkowego zapewnia doskonałą wydajność, komfort i kontrolę w najbardziej przyjazny dla użytkownika sposób
ZINTEGROWANE HAMULCE TARCZOWE
Rama i widelec zostały zaprojektowane w technologii hamulców tarczowych flat mount, która zapewnia mocne, stałe hamowanie w każdych warunkach.