NOWY RODZAJ ROWERU TRAILOWEGO, KTÓRY ŁĄCZY MOC, OSIĄGI I RADOŚĆ Z JAZDY. DZIĘKI LEKKIEJ KOMPOZYTOWEJ RAMIE, MIĘKKIEMU ZAWIESZENIU, NOWEMU SILNIKOWI I STABILNYM KOŁOM 29 CALI, NIGDY NIE BĘDZIESZ CHCIAŁ BY JAZDA SIĘ SKOŃCZYŁA.

Główne korzyści

Moc i dynamika

Nowy silnik SyncDrive Pro z momentem obrotowym o wartości 85 Nm wytwarza potężne wspomaganie pedałowania nawet przy niskich prędkościach. Lekka, sztywna rama kompozytowa klasy Advanced z zawieszeniem tylnym Maestro o skoku 140 mm i widelcem przednim o skoku 150 mm zapewnia pewne sterowanie i kontrolę na wyboistych szlakach.

Adaptacja do terenu

Nowy flip chip umożliwia dostosowanie kąta główki ramy i rury podsiodłowej oraz wysokości suportu do zmiennych warunków na szlaku i indywidualnego stylu jazdy. Wybierz pozycję dolną do szybkiej jazdy w ciężkim terenie albo wysoką, nastawioną bardziej na XC.

Uporządkowany kokpit

Nowy, zintegrowany z rurą górną wielofunkcyjny przełącznik wł./wył. modułu RideControl Go oraz montowana po dowolnej stronie kierownicy manetka RideControl Ergo 3 oferują łatwe w obsłudze przyciski i uporządkowany kokpit.

Udostępnij

Najważniejsze informacje

Nowy silnik SyncDrive Pro dostarcza 85Nm momentu obrotowego, pozwalając swobodnie cieszyć się każdym szlakiem tak jak chcesz. Kompozytowa rama ma 140mm skoku tylnego zawieszenia (150mm z przodu) oraz flip chipa, który pozwala na regulację geometrii roweru. Przycisk RideControl Go na górnej rurze umożliwia łatwe włączenie/wyłączenie roweru i zmianę pomiędzy trybami. W dodatku panel sterowania RideControl Ergo 3 może być zamontowany z lewej lub prawej strony kierownicy.

Trance X Advanced E+ with interactive tooltips

Technologie

Technologia Advanced Composite
EnergyPak
Flip Chip - Maestro
Hybrid Cycling Technology (HCT)
System zawieszenia Maestro
RideControl Ergo 3
RideControl Go
Silnik SyncDrive Pro